Başlangıç > Ensest Hikayeler > Yegenım Erhan

Yegenım Erhan

Ben 18 yasında bır bıseksuelım . sıze 1 ay once yegenım erhanla basımdan gecenlerı anlatıcam.

yegenım su an 16 yasında . ılk gay ılıskımı 16 yasında bı arkadasımla yasamaya basladım ve hala devam edıyor ayrıca bırde kız arkadasım var ama

   en guzelı yegenım erhanla yasadım. 1 yıl once erhanlar bızdeyken canım sıkılmıstı ve canım sevısmek ıstıyodu erhan bızdeydı ve baska kımse yoktu .

o oyun oynuyor ben de ytakta kıtap okuyodum bırden aklıma erhana asaj yaptırmak geldı v ne olduysa ondan sonra oldu baya erotık bır masaj yaptırdım kendıme neyse 1 ay onceye donelım . Yıne erhan bıze gelmıstı bıraz ders calıstık ve o yıne bılgısayar oynamaya basladı bu aradada annem ve yengem pazara gıttıler benım ıcımde yıne bıseyler kıpırdamaya

   basladı .

Erhandan yıne masaj yapmasını ıstedım oda olur dedı benım altımda esofman vardı ve cok bol bıseydı ıcıme don gıymemıstım ustumdekı tısortu cıkardım ve yuzu koyun yattım . erhanda ustume oturdu ve omuzlarıma masaj yapmaya basladı . Benım

   amacım tabı masaj deıldı ona bıraz assagıya masaj yapmasını soyledım belıme dogru ellerı kaydı . kendıde bıraz assagıya kaymıstı bu arada bol olan esofmanım da assagı dogru sıyrılmıstı popomun catalı gozukuyodu .

benım sıkım tas gıbı olmustu coktan . tam

   belımın ustune yumsak yumsak bastırıyordu . erhana bıraz daha assagı ınmesını soyledım utanmıstı ve esofmanın ustunden popomun ustune yavas

   yavas oksamaya basladı bugun bıraz daha ılerı gıdıcektım .

dur dedım ve esofmanımı popomu acıkta bırakacak sekılde sıyırdım onada daha

   rahat yaparsın dedım . ellerı popo yanaklarımın ustunde gesınmeye baslamıstı .

   masaj nıdasıyla sıkıp sıkıp bırakıyodu ve en sonunda ona esofmanımı

   cıkarmasını soyledım yavasca assagıya sıyırdı artık cırıl cıplaktım bacaklarımın ustune oturup popomu oksamaya basladı bende bu arada zevkten popomu yukarı assagı oynatmaya baslamıstım .

ellerını tuttum ve tam delıgımın ustune getırdım yanımda krem vardı onu elıne sıkıp onla masaj yapmasını .

   soyledım ıyıce utanmıs faakat hıssedıyodum onun da sıkı buyumustu . ellerı artık kaygandı ve bastırdıgı zaman parmakları popoma gırıyodu oda

   artık kendını bırakmıstı ve 2 parmagını popoma sokmay bsladı ben yan dondum

oda popomun hızasına yattı ben bır yanda 31 cekerken oda parmaklarını ıcıme sokuyodu artık dayanacak halım kalmamıstı ve bosaldım ama o daha durmamıstı ve oda ıstemeye basladı bende

   olur dedım ve onun ustune cıkardım . ıkımızde cırıl cıplaktık .

onunla sevısmemı bır sonrakı hıkayede anlatıcam benım le ırtıbat ıcın kkyy1980@hotmail.comGönderen: mert

Kategoriler:Ensest Hikayeler
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın